A „Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben – TÁMOP 3.1.4” jelű pályázat projektindító értekezletét tartották meg januárban a gimnáziumi intézményegységben.
A részletekről Vámos Ágnes szakmai vezető a következőket mondta: – A projektindító nap két blokkból állt. Az első részben ott voltak az intézmény tanulói, a szülői munkaközösség képviselői, a védőnői szolgálat tagjai és más tagintézményekből érkezett pedagógus kollégák is. Azok után, hogy jómagam a projekt lényegéről tájékoztattam a jelenlevőket, Horn György úr vette át a szót. Ő a pécsi Alternatív Közgazdasági Gimnáziumból érkezett, ahol már évek óta ezekkel a módszerekkel dolgoznak, így inkább a gyakorlati tudnivalókról, tapasztalatokról szólt.
A második blokk – melyen már csak az érintett pedagógusok vettek részt – két etapból állt. Az elsőben a tantestületre váró feladatok szerepeltek napirenden, azt követően pedig a pécsi Kodály Gimnázium munkatársai – akik már négy éve a kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés módszere szerint dolgoznak – adtak áttekintést az oktatási módszereikről és gyakorlati tapasztalataikról egyaránt.