
A hírekben folyamatosan szerepelnek a mobiltelefonok csúcsmodelljei, a gyártók csak úgy ontják magukból a komolyabbnál komolyabb szerkezeteket, így nem csoda, hogy egy-egy újdonság hatalmas hírverést kap a hírportálokon.
De mi a helyzet a klasszikus vonalas telefonokkal, a telefonközpontokkal? Használja még valaki egyáltalán? Mi a helyzet a cégekkel? Ők mit használnak? Képes egyáltalán a régimódi verzió megújulni? Ennek jártunk utána a mai cikkünkben!
Minden cégnek szüksége van telefonközpontra
Ez elsőre talán túl bátor kijelentésnek tűnhet, de csakis akkor, ha valaki még nem ismeri a VoIP infokommunikációs rendszer, rendszerüzemeltetés telefonközpontját. Ez a nyílt forráskódú rendszer ugyanis merőben mást kínál, mint a régi, megszokott, hagyományos társai.
És hogy miért érdemes egyáltalán ezzel a kérdéskörrel foglalkozni az online világ térnyerése közepette? Többek között azért, mert még mindig akad rengeteg olyan ember, aki sokkal szívesebben egyeztet, érdeklődik telefonon, mintsem személytelen űrlapot töltsön ki, így ha nem szeretnénk ügyfeleket veszíteni, bevételtől elesni, akkor tanácsos gondoskodni egy modern telefonközpontról.
Sőt, a kollégák egymás között is sokkal hatékonyabban tudnak kommunikálni, hiszen valljuk be, az e-mailes kommunikáció számtalan esetben adhat félreértésre okot, illetve a home office-ban dolgozó kollégákat is sokkal hatékonyabban el lehet érni, ha a telefonközpontot használjuk.
Mit tud nyújtani egy modern telefonközpont?
Ahogy már korábban említettük ez egy szoftver alapú központ, így tulajdonképpen az esztétikailag sem túl vonzó, se nem túl praktikus kábelrengeteggel végleg le is számolhatunk.
A több modulból álló rendszer szabadon variálható, így amelyik számunkra fontos, csupán azt kell integrálni, ráadásul mivel a fentebb említett vállalkozás lefordította magyarra a rendszert, ezért akár az alkalmazottak is tudnak állítani rajta.
Ha ez még nem lenne elég, akkor olyan előnye is akad ennek a rendszernek, amely ki tudja választani, hogy melyik úton lehet a legköltséghatékonyabban hívást lebonyolítani, így tulajdonképpen spórolhatunk is általa. Ez még inkább igaz tekintettel arra, hogy a céges SIM-mel rendelkező mobiltelefonos kollégát is ingyen hívhatjuk, így garantáltan megéri beszerezni ezt a rendszert.
Fontos az alapos utánajárás
Ahogy cikkünk elején más sugalltuk, a legtöbben azt gondolják, hogy manapság már csak a mobiltelefonokkal, az okostelefonokkal lehet kommunikálni. Egy felelős vezetőnek azonban az is az ismérve, hogy nem ül fel alaptalan híreszteléseknek, hanem saját maga jár utána a lehetőségeknek, és győződik meg arról, hogy a fentebb említett vállalkozás telefonközpontja valóban optimális megoldás lehet-e a cége, az alkalmazottai és az ügyfelei számára.