
Ebben a rohanó világban, ahol a marketingkommunikáció is felgyorsult, nagyon nem mindegy, hogy hol és milyen formában reklámozzuk magunkat. Az online téren túl tehát kelleni fognak a nyomtatott megoldások, ami kapcsán nem csak a szórólapokra, hanem bizony a molinókra is nagy szükség van.
Ennek segítségével könnyen felhívhatjuk a figyelmet a termékünkre és szolgáltatásunkra. De vajon hol használhatjuk őket? Hogyan tudunk úgy tervezni, hogy az eredmény valóban hatékony legyen? Ebben a cikkben ezekre a kérdésekre adjuk meg a választ.
A legjobb megoldások reklámozásra
A Plakát Nyomda minőségi molinói olyan kifeszített műanyagtekercsek, amiket a legtöbb esetben PVC-ből készítenek. Ez az anyag azért is előnyös, mert rendkívül magas kopás-, nedvesség-, valamint napfényállósággal rendelkezik. Többféle méretben kapható, de talán ami még nagyobb előnye, hogy konfekcionális, ennek köszönhetően szinte korlátlan molinótípus létezik.
A reklámeszközök felfüggesztése ringlizéssel, azaz műanyag gyűrűk használatával történik. Emellett léteznek varrott bújtatóval rendelkező változatok is, amiket éveken át tudunk használni, hiszen jól bírják a dinamikus terhelést.
A rendelés során szóba jöhet a standard, más néven a frontlit molinó, valamint a block out változat, ami extra fényzáró réteggel rendelkezik a jobb láthatóság érdekében. Ez ugyanis hatékonyan blokkolja a fényáteresztést, ami miatt kétoldalas nyomtatásra is alkalmas.
Aki viszont éjszakai felhasználáshoz keres kommunikációs eszközt, akkor annak az átvilágításra alkalmas molinót érdemes választania.
Hol vehetjük hasznukat?
Egy igényesen megalkotott molinó segít, hogy a cégről egy pozitív kép alakuljon ki. A figyelemfelkeltő műanyagtekercsek hatékonyan reklámozzák a termékeket és a szolgáltatásokat. Emellett feltüntethetünk rajtunk kampányokat, akciókat, rendezvényeket, eseményeket.
Nem kell ehhez mást tenni, mint kifüggeszteni őket homlokzatra, kerítésre, bármilyen sima felületre. Ennek köszönhetően gazdaságosan reklámozhatjuk a vállalatot, akár több éven át is.
De nagyon fontos – ahogy az egész marketing területén –, hogy a dizájn passzoljon az arculathoz, emellett ne csak kültéren, hanem beltéren is állja meg a helyét a terv. Ezzel hozzájárulhatunk ahhoz, hogy egy egyedi enteriőrt hozzunk létre a cégen belül.
Mire figyeljünk a tervezés során?
Az eredményes tervezés több lépésből tevődik össze. Mindenekelőtt kell egy cél, hiszen kizárólag így közvetíthetjük azt az üzenetet az érdeklődők felé, ami fontos és releváns. A fiatalabb közönség esetében érdemes lehet merészebb színeket használni, esetleg modern dizájnt és grafikai elemeket alkalmazni. Az idősebb korosztály számára azonban jobb választás a klasszikus megjelenés. Emellett lényeges még a rövid és tömör üzenet, hiszen az emberek ritkán töltenek el hosszú időt egy molinó előtt olvasással.