
A legfrissebb hírek szerint továbbra is dinamikusan növekszik az online kereskedelem az egész világon. A webshopok ezáltal napjaink gazdasági életének meghatározott szereplői lettek, hiszen az emberek jelentős része ma már szinte mindent online vásárol.
Ez a robbanásszerű fejlődés azonban hatalmas versenyt is szült, mivel ma már több ezer webáruház kínál hasonló termékeket és szolgáltatásokat. Kiemelkedni a mezőnyből – ez bizony egyre nagyobb kihívást jelent a vállalkozások számára. Cikkünkben megvizsgáljuk a legújabb trendeket, amelyek segítik a cégeket a bevételnövekedésben.
Mi az e-kereskedelem kulcsa?
A Konverzió Mester szerint az e-kereskedelemben az online marketing automatizálásával lehet ma már a leghatékonyabban előre jutni. Ez az eszköz ugyanis képes új szintre emelni az ügyfélszerzést és az értékesítési volument.
Ilyen automatizált marketing lehetőség például a SalesManago, egy fejlett, mesterséges intelligenciát is használó rendszer, amely automatizált marketing kampányok új generációját kínálja a vállalkozások számára.
Milyen nehézségekkel küzdenek a webáruházak?
Sok webáruház küzd visszatérő nehézségekkel, amelyek akadályozzák a növekedésüket és a bevétel maximalizálását. Lehet, hogy Te is találkoztál már azzal a problémával, amikor széttagolódtak a marketing csatornáid, mert például külön végzik a hírlevélküldést és a social media felületek kezelését anélkül, hogy ez a két csatorna egymást támogatná.
Az is gyakran előfordul, hogy hiányos az adatbázis, személytelen az ügyfelekkel való kommunikáció, esetleg azt látod, hogy a kiküldött hírleveleket figyelmen kívül hagyják, és nagyon alacsony a megnyitási arány. Hiába költesz nagyobb összegeket marketingre mégsem jönnek a várt számok? Lehet, hogy a kampányok nem célzottak, a Vásárlóknak nem relevánsak, vagy nem jutnak el a megfelelő emberekhez.
Hogyan lehet ezeket a problémákat megoldani?
Az olyan szoftverek, mint a SalesManago azért jöttek létre, hogy a fenti problémákra megoldást nyújtsanak. Ez a rendszer ugyanis képes arra, hogy az összes marketingcsatornát egyesítse, egy platformra helyezze, valamint automatizált módon szegmentálja a Vásárlókat.
A rendszer figyelembe veszi azt, hogy egy Vásárló milyen csatornákon aktív, milyen termékek érdeklik, így célzott és személyre szabott ajánlatokkal keresi meg push értesítésekben, hírlevél kampány során és egyéb marketing eszközökkel.
A személyre szabott marketing az, ami napjainkban beválik!
A SalesManago képes modern és automatizált kampányokra, melynek során a vásárlói élmény növekszik, ezáltal a rendszer törzsvásárlókat generál a webshop számára. Ráadásul a rendszer a meglévő webshopba könnyen integrálható, így segítségével pillanatok alatt dinamikus és hatékony kampányokat tudsz indítani.
A legfrissebb trendek azt mutatják, hogy azok a webáruházak, amelyek automatizált marketing eszközöket vetnek be, akár 30-40%-al is növelhetik konverziós rátájukat. Ezzel pedig egyenes út vezet a sikerhez, vagyis a bevétel-növekedéshez.