
Tizedik alkalommal hirdette meg a Magyar Marketing Szövetség a „Városmarketing Gyémánt Díj” pályázatát, amelyre Komló Város Önkormányzata is benyújtotta a pályamunkáját.
A tavalyi évben Komló Város Önkormányzata egy régi tervét valósította meg, méghozzá azt, hogy felfrissíti a József Attila Város Könyvtár és Muzeális Gyűjteményt, új identitást adva az intézménynek és nagyobb hangsúlyt fektetve a térségben valaha élt őslényekre és a múlt századi mélyművelésű bányászatra.
A város célja a tudás megőrzésen kívül pedig nem volt más, minthogy egy új turisztikai ajánlatként is funkcionáljon az intézmény, növelve ezzel a vendégéjszakákat és az idegenforgalmat Komlón. A Komlóverzum Látogatóközpint közösségi felületeinek kialakítása, célzott átformálása, a marketing csatornáinak kiépítése, valamint az új, informatív rovatainak, podcast adásainak elindítása után adta be az önkormányzat az intézmény pályamunkáját a szövetséghez, amelyet érdemesnek találtak a díjra.
A díjakról és az elismerésekről egy 56 tagú zsűri döntött, amelynek alapján a komlói önkormányzat által nevezett Komlóverzum Látogatóközpont, Városi Könyvtár és Muzeális Gyűjtemény Városmarketing Gyémánt Díjat érdemelt. Az elismerést „A Komlóverzum megújuló kulturális intézmény és turisztikai attrakció Baranya vármegyében” indoklással ítélték oda.
A díjat azon szervezetek érdemelhetik ki, amelyek marketingeszközzel, megoldással tudatosan, közvetlenül hozzájárultak a városuk, településük imázsának, ismertségének, elismertségének a növeléséhez.
A díjat Róna Ágnes alpolgármesterasszony és dr. Henn Tamás megbízott igazgató vehették a város nevében át a Budapesten megrendezett gálán.