
Minden vállalkozás életében kritikus helyen szerepel a marketingstratégia, amely nagyon sokrétű dolog. Nem csak a hirdetések világában lehet gondolkodni, mert az jellemzően az online térben szólítja meg a célközönséget.
Az offline lehetőségekben rejlő erővel is érdemes kalkulálni a stratégiai tervezésnél, amely szűkebb körben, de hasonló hatékonysággal éri el az érdeklődőket. A Printing papírtáska tekintetében pedig nem ismer lehetetlent, és ez számunkra több előnnyel is jár.
Egyrészt a csomagolóeszköz nagyon sok üzlet életében elengedhetetlen kellék, másrészt nem kell annak mindenáron „haszontalannak” lennie üzleti szempontból. Ennek fényében a papírtáska új értelmet nyerhet.
Terjesszük ki a márka arculatát a csomagolásra is
Minden olyan alkalmat, amely lehetőséget ad a céges reklámra, érdemes kihasználni: ez a papírtáska szempontjából is indokolt. A vásárolt termékek csomagolása miatt mindenképpen elengedhetetlen a táska megléte.
A hagyományos műanyag zacskóval ellentétben sokkal hatékonyabb a papírtáska, mert tökéletes felületet biztosít a vállalkozás arculatának megjelenítésére. Ez az apró és jelentéktelennek tűnő “termék” egyetlen lépésben két funkciót is magáénak tudhat.
Egyrészt hasznos a vásárló számára, mert nem kell kézben cipelnie a vásárolt termékeket, másrészt a táska két lábon járó reklám is, amely lépten-nyomon hirdetheti a márkát. Nemcsak az üzleti dekoráción jelenhet meg az arculat, hanem a papírtáskán is.
Környezettudatos vállalkozások előnyben
A mai világban egyre nagyobb szerepet kap minden környezetvédelmi megoldás. A csomagolásokra is oda kell figyelnünk, már a jogszabályok is egyre jobban korlátozzák a műanyag használatát.
Így logikus lépés, hogy lecseréljük a nejlonzacskókat papírtáskára, amely környezetbarát alapanyagnak számít a biológiailag lebomló tulajdonsága miatt, másrészt az újrahasznosíthatósága miatt is.
Így a hulladéktermelés nagymértékben csökkenthető és emellett a fenntartható anyagok használatával az erdők védelme is támogatható. Úgy is mondhatjuk, hogy egyfelől környezettudatos megoldás, másfelől pedig nagyon okos stratégiai lépés a marketing szempontjából a papírtáskák használata.
A minőség a részletekben rejlik
Annak érdekében, hogy a mozgó reklám valóban hatékony legyen, a nyomdaipari technológia is kiveszi a részét a folyamatból. A logók és egyéb márkaelemek megjelenésének tekintetében nagyon fontos szerepet kap a modern nyomtatási technológia.
A kisebb mennyiségek esetén a digitális nyomtatás költséghatékonyabb megoldást jelent, a nagyobb darabszám esetén az ofszet technológia lesz a jó. Ez utóbbi esetében a finom részletek és a színhűség megtartása is kiemelt figyelmet kap.
A különböző felületi megoldásokkal valóban egyedi papírtáskákat tervezhetünk: lehet fényes, matt vagy domború felület is. A prémium márkaimázs és a luxus kivitelű csomagolás így valóban befektetésként működik, amely hosszú távon megtérül.