
Akár nyáron, akár télen van szükség a cég telephelyének megváltoztatására, a költöztetés lebonyolítására professzionális vállalkozást kell megbízni. Ezek a cégek ugyanis egyáltalán nincsenek akadályoztatva a munkában, sem a hatalmas forróságban, sem pedig a súlyos mínuszokban.
Csak egy fontos tennivalója van a megrendelőnek, mégpedig az, hogy időben kezdje el az előkészületeket, így a költözés gyorsan és problémamentesen bonyolítható le, a lehető legkevesebb munkaidő-kieséssel.
Hogyan lehet megtalálni a vállalkozás számára ideális költöztető céget?
A piacon nagyon sok költöztető cég kínálja szolgáltatásait, így nehéz megtalálni azt az egyet, akit végül jó szívvel bíz meg a megrendelő az irodaköltöztetés során, mondta el a Promove szakmai koordinátora. Ez azért is van így, mert az irodaköltöztetés speciális szaktudást és hozzáállást igényel, és nagyon sok tényezőben különbözik a lakossági költöztetéstől.
Éppen ezért csak olyan költöztetőnek érdemes megbízást adni, aki referenciákkal rendelkezik ezen a területen. A megbízás előtt célszerű tájékozódni az adott szolgáltató honlapján, elolvasni a szolgáltatási köreit, megnézni a referenciáit és az értékeléseit. Innen megtudhatjuk azt, hogy ténylegesen van-e kidolgozott stratégiája az irodaköltöztetés tekintetében, vagy ezt a feladatot egy kalap alá veszi a lakossági költöztetéssel.
Az előzetes tervezés elengedhetetlen
Éppen azért, hogy a költözés ne húzódjon el, illetve ne alakuljon ki fejetlenség és káosz, a megbízható költöztető vállalkozás szakmai segítségét kell igénybe venni. Ilyenkor ugyanis már az előkészületek során is hatékony segítséget kaphatunk, ezáltal az egész művelet olajozottan fog lezajlani. A kidolgozott stratégia egy kiszámítható menetrendet garantál, amit követve pontosan tudni lehet, hogy a folyamat éppen hol tart és milyen teendők következnek.
Az előzetes tervezés során a cégnél ki kell nevezni egy koordinátort, akinek az lesz a feladata, hogy egy kézben tartsa a cég ezen ügyeit. A koordinátorhoz a cég bármely munkatársa fordulhat abban az esetben, ha valamilyen kérdése van a költözéssel kapcsolatban és ő tartja a közvetlen kapcsolatot a szállító céggel is. Mindenképpen el kell mondani az összes munkatársnak azt, hogy a koordinátor kéréseit kövessék, hiszen ha valamely lépés kimarad, akkor az akár meg is tudja akasztani a teljes folyamatot.
A tervszerű költözés kivitelezése
A koordinátor és a szállító cég közösen készíti el azt az ütemtervet, amelyet követni kell. Eközben szem előtt tartják azt, hogy a cég napi munkája a lehető leghamarabb újra elinduljon, így a csomagolás, dobozolás úgy fog megtörténni, hogy elsők között a nem használatos gépek, irattározott dokumentumok és más, kevésbé lényeges holmik csomagolása történik meg.
A költözés a fenti tanácsok betartásával gyorssá válik, így akár a következő munkanapon újraindulhat a cég működése. Mindez csak akkor kivitelezhető, ha olyan profi költöztető céget választunk, akinek a profiljába vág ez a feladat.