
A Komlói Tésztagyártó Start Szociális Szövetkezet hívta életre a Komlói Tészta brand-jét és sok éves munka után csatlakozni tudott a Magyar Termék védjegyrendszeréhez.
A tésztaüzem lelkes csapata évről évre nem csak a minőséget garantálja a friss alapanyagokból készült tészták esetében, de annak érdekében, hogy a márka országosan is megvesse a lábát folyamatosan keresik a marketing és kommunikációs lehetőségeket a népszerűsítésre. Az örömteli hírről a szövetkezet vezetőjét Feuerstahler Teréziát kérdeztük:
A Magyar Termék védjegyrendszer egy szigorúan ellenőrzött procedúra, amely több szempont alapján vizsgálja a terméket és dönti el, hogy megkaphatja-e a megkülönböztető matricát, csak úgy, mint 4200 másik magyar termék. Élelmiszer esetében ez azt jelenti, hogy az állatot hazánkban nevelték fel, a növényt itthon termesztették, a feldolgozás minden lépése itthon történt, a felhasznált alapanyagok Magyarországról származnak, az összetevők körében kivételt csak az adalékanyagok, fűszerek és a só jelenthet.

A szövetkezet és az általa beküldött tésztái mind megfeleltek ennek a szempontrendszernek, így fel is kerülhetett a matrica a csomagolásukra.